...Reklama w dzisiejszych czasach jest po to żeby szokować bo tak jest dłużej zapamiętywana.
Oczywiste jest, że najlepszym pomysłem na kampanię reklamową jest kontrowersja.
Aiden Shaw jest model i byłym aktorem gejowskich filmów porno. Wystąpił w kampanii reklamowej marki BYTOM pt.:"W hołdzie prawdziwym mężczyznom".
Sama marka skomentowała swój wybór w następujący sposób:
"Został on podyktowany wyjątkową dojrzałością i niepowtarzalną ekspresją, z jaką Aiden Shaw prezentuje kolekcję Bytom. Czujemy się wyróżnieni, gdyż właśnie jego powierzchowność perfekcyjnie odzwierciedla ideę męskiego stylu, jaką chcieliśmy przekazać naszym klientom. (…) Wychodzimy z założenia, że prawdziwy gentleman nie interesuje się życiem prywatnym innych gentlemanów".
Co do Daniela Olbrychskiego to wybitny aktor, którego kreacje mają status kultowych. Ma on niezaprzeczalny i ogromny dorobek filmowy oraz teatralny. Antoni Olbrychski, jego wnuk, studiuje historię i uprawia szermierkę. Ci dwaj panowie reklamują kolekcję marki BYTOM, udowadniając, że dobrze skrojony garnitur może łączyć pokolenia. Pozują na tle panoramy Warszawy, a chłodna kolorystyka zdjęć stwarza aurę luksusu. Wybór Daniela Olbrychskiego do kampanii, był nie tylko wyrazem uznania dla jego zasług dla kultury polskiej ale również obliczony na szum w mediach społecznościowych. Co z powodzeniem się udało.
Ciekawostką socjologiczną jest to, że nikomu nie przeszkadza, że Bytom zrobił serię "Ikony Kultury" z Markiem Hłasko, alkoholikiem, który przez swoje problemy z % przyczynił się do śmierci Komedy, a sam zmarł w niewyjaśnionych okolicznościach. Jedna z hipotez mówi, że przyczyną śmierci mogło być zmieszanie alkoholu i środków nasennych. Hłasko chętnie mówił po rosyjsku i lubił Rosjan. Nie miał też problemów z odbijaniem cudzych żon ...
Ale czy tak na prawdę przeszłość modela prezentującego nową kolekcję ubrań, ma w ogóle jakiekolwiek znaczenie? Moim zdaniem liczy się jakość i cena a w przypadku ZPO BYTOM i lokalny patriotyzm