Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

820/830 2015/12/01 18:08 #163248

Czy ktoś zna przyczyny polityki KZK GOP względem 820/830?... przypominam, że dzisiaj po raz kolejny, bez wcześniejszej informacji/konsultacji, dołożono dodatkowy przystanek (wcześniej w Chorzowie II, a teraz na Dębie). Argument rentowności (więcej przystanków - więcej pasażerów kasujących bilet) jakoś do mnie nie przemawia w sytuacji gdy obłożenie jest zawsze i to ponad normę... nawet jeśli więcej osób skasuje bilet to przecież jednocześnie mniej pasażerów pojedzie tramwajem, ale szkodę poniosą stali pasażerowie 820/830 dla których jedynym argumentem jest krótki czas przejazdu i pewnie niektórzy wrócą do swoich samochodów (KZK GOP raczej nie przyciąga nowych pasażerów... oferta KŚ też nie rzuca na kolana) bo prywatne busiki raczej się nie pojawią... Obecnie czas podróży wydłuża się (korki głównie w stronę Sosnowca, fatalne rozwiązania komunikacyjne w rejonie Piotra Skargi i Supersamu w Katowicach... w przyszłości kasowanie karty ŚKUP przez każdego pasażera)... A może KZK GOP jest teraz takie wspaniałomyślne i na prośby pasażerów zwiększa liczbę przystanków? W takim wypadku kolejnym będzie pewnie TESCO na Chorzowskiej :P ...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

820/830 2015/12/01 20:04 #163252

Skąd wiesz że nie było wniosków w tej sprawie. Z Ciebie to taki typowy narzekacz polak dla którego liczą się własne 4 litery i na wszystkim się oczywiście zna. Kto wie może były wnioski od pasażerów by te przystanki uruchomić (nowe biurowce w okolicy, jakieś przesiadki w kierunku Bytom, Chorzów). Rzeczywiście obsługa przystanków strasznie wydłużyła ten "krótki" czas podróży. Światła i coraz większy ruch na trasie w ogóle nie wpływa na czas podróży. Proszę Cię, nie przesadzaj a tak poza tym jest specjalny temat o komunikacji miejskiej w Bytomiu.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

820/830 2015/12/01 20:31 #163253

A od kiedy wnioski = konsultacje? Bo gdzie ja napisałem, że nie było wniosków? Wyraźnie napisałem również o korkach, które mają główny wpływ na opóźnienia (szczególnie niefortunne jest nagromadzenie przystanków przy ul. Skargi, gdzie się ostatnio korkuje.. do tego przystanek 840 również w kierunku Chorzowa pozostał na Mickiewicza, ale to inny temat). Jak Ci się nie podoba temat to po co się wypowiadasz? Chciałeś mnie obrazić? Jakoś nic nie wniosłeś do tematu. Głównie chodzi o to, że wprowadzając nowe przystanki na trasie równie dobrze można wprowadzić kolejne, bo jeśli ktoś chciał to dlaczego ktoś inny nie mógłby chcieć przystanku przy AKS? PS. Specjalny temat o komunikacji miejskiej nie działał... odsyłał mnie na japońskiego yahoo.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

820/830 2015/12/01 22:39 #163260

Też myślę, że wprowadzenie karty ŚKUP wprowadzi niepotrzebny dodatkowy chaos. Wydaje mi się, że przez te karty wydłuży się czas wsiadania ludzi na przystankach przez co wydłuży się też czas przejazdu...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

820/830 2015/12/02 10:45 #163267

IMHO można to było rozwiązać w ten sposób,żeby dołożyć te dwa przystanki ale tylko dla linii 830,bo 820 tak czy owak ma już dość długą trasę.Dołożenie przystanku Dąb pewnie jest związane z korporacjami które powstały w sąsiedztwie przystanku.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

820/830 2016/04/04 14:23 #165424

Może rozwiązaniem byłoby wprowadzenie nowej linii. Bytom-Katowice bez przystanków pośrednich. Też mi się nie uśmiechają dodatkowe postoje 820/830. Jest ich za dużo.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

820/830 2016/04/04 14:36 #165426

Może rozwiązaniem byłoby wprowadzenie nowej linii. Bytom-Katowice bez przystanków pośrednich. Też mi się nie uśmiechają dodatkowe postoje 820/830. Jest ich za dużo.


Ta, tworzmy kolejna patologie do kompletu z 820. Zastanawiam sie czy jest to jakos prawnie zabronione czy cos, zeby gminy doplacaly do pociagu co pol godziny do Katowic, a autobus w tym momencie do piachu? Naprawde wyszlo by to drozej niz 3 kursy autobusu? Czy jedny ktory moze placic KŚ jest marszalek?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

820/830 2016/04/04 14:51 #165427

Warszawa dokłada się do kolei, dlatego nie widzę przeciwwskazań by miasto GOP miały tego nie robić.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

820/830 2016/04/10 20:57 #165565

Podobno w miejscu Huty Baildon powstanie nowa galeria handlowa... czyżby nowy przystanek Dąb Kościół to tylko zbieg okoliczności? B)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

820/830 2016/04/10 21:53 #165569

Raczej chodzi o obsłużenie pracowników powstających tam biurowców. Kiedy się zapełnią, to naprawdę dużo ludzi będzie potrzebowało dojazdu w ich okolice.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

820/830 2016/04/14 12:25 #165645

Ten biurowiec, który działa już sprawia wrażenie wypełnionego. Tworzy się tam niezłe "małe centrum".

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

820/830 2016/04/14 22:09 #165664

Śląski Mordor?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

820/830 2016/04/15 07:38 #165676

Cztery biurowce na krzyż, to na Mordor trochę za mało... Gdyby po przeciwnej stronie ul. Chorzowskiej wybudowano dwa wieżowce, które planowano postawić kilka lat temu, to na pewno do Mordoru byłoby już bliżej ;)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

820/830 2016/04/15 19:58 #165708

Jeszcze są tereny po Baildonie - wiesz jak są wolne czy prywatne działki to kto wie?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

820/830 2016/04/15 20:55 #165712

Swego czasu była mowa o tym, że plan zagospodarowania zezwala tam na budowę marketów, a kawałem terenu ma Liroy Merlin, więc w sąsiedztwie wieżowców Tiramisu może powstać zwykły placek.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
Moderatorzy: Ghost
Bytomski.pl - 2019 - Wszelkie Prawa Zastrzeżone