Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT:

S11 2016/10/18 10:19 #168930

Estakada wymagała remontu i wzmocnienia, budowano ją w czasach kiedy powiedzmy sobie szczerze jakość materiałów budowlanych nie była powalająca żeby nie powiedzieć że była bardzo kiepska. Dlatego w remoncie samej estakady nie upatrywałbym braku wiary w powstanie obwodnicy. Tym bardziej że nie powstanie ona w przeciągu najbliższego roku, dwóch czy nawet pięciu lat choć myślę że perspektywa 10 lat mogłaby być realna a wtedy ta wyremontowana estakada będzie miała już kilkanaście lat.

Jeśli tam bedzie plynny przejazd i projekt becetki dojdzie do skutku to mozna by w centrum Bytomia zrobic ograniczenie do 30km/h i przerobić drogi na max. 1 pas w kazda strone.

Można by zapewne pomyśleć nad powrotem do dwukierunkowych K. Miarki i Piłsudskiego oczywiście w momencie kiedy Bytom miałby obwodnice zapewniające bezproblemowe ominięcie centrum miasta. Natomiast tempo 30 póki co słabo się sprawdza (w Katowicach) choć nad tym można by się zastanowić(oczywiście po spełnieniu powyższego) w kwartale Piłsudskiego - Miarki - Powstańców - Chorzowska/Witczaka, bez tych ulic czyli w centrum miasta, choć mam wrażenie że na tych ulicach dzisiaj i tak się jeździ z prędkościami bliższymi 40 km/h niż 50 km.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

S11 2016/10/18 11:12 #168931

Można by zapewne pomyśleć nad powrotem do dwukierunkowych K. Miarki i Piłsudskiego oczywiście w momencie kiedy Bytom miałby obwodnice zapewniające bezproblemowe ominięcie centrum miasta.

docelowo i tak będzie to niezbędne ze względu na konieczność eliminacji ruchu aut sprzed dworca kolejowego i wydzielenia przestrzeni dla Centrum Przesiadkowego z Prawdziwego Zdarzenia ( oczywiście nie tego czegoś co "ono" pokazało )

Natomiast tempo 30 póki co słabo się sprawdza (w Katowicach) choć nad tym można by się zastanowić(oczywiście po spełnieniu powyższego) w kwartale Piłsudskiego - Miarki - Powstańców - Chorzowska/Witczaka, bez tych ulic czyli w centrum miasta, choć mam wrażenie że na tych ulicach dzisiaj i tak się jeździ z prędkościami bliższymi 40 km/h niż 50 km.

przypominam że to "słabe sprawdzanie" jest wnioskiem błędnym z powodu niepłynności jak tam panuje. Obszar 30 należy zaś wprowadzić na całym obszarze miasta gęsto zabudowanym ( czyli n.p. na ulicy strzelców b. aż do stacji paliwowej ) bo wszędzie tam potrzebne są benefity związane z uspokojeniem

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

S11 2016/10/18 11:25 #168932

No ja się będę jednak trzymał tego że jest to możliwe jedynie w ścisłym centrum miasta, pierścień w okół centrum musi być przejezdny z normalną prędkością aby móc zebrać cały ruch.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

S11 2016/10/18 12:48 #168933

Jeszcze jeden nawiedzony.


Niewiarygodne jak Twój post dużo wnosi do tego wątku. Brawo :)

A wracając do tematu to zaznaczyłem że becetka musi być gotowa i sprawa skrzyżowania w Piekarach musi być rozwiązana. Ograniczenie do 30 km/h spowoduje pewnie że kierowcy na początku i tak będą jeździli tak 40-50 km/h, ale może w końcu się nauczą.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

S11 2016/10/18 13:44 #168934

Jeszcze jeden nawiedzony.


Niewiarygodne jak Twój post dużo wnosi do tego wątku. Brawo :)

A wracając do tematu to zaznaczyłem że becetka musi być gotowa i sprawa skrzyżowania w Piekarach musi być rozwiązana. Ograniczenie do 30 km/h spowoduje pewnie że kierowcy na początku i tak będą jeździli tak 40-50 km/h, ale może w końcu się nauczą.

Brawo,tylko po co sie męczyć ? Zamknijmy od razu całe miasto dla samochodów i będzie spokój.A tak w ogóle to jechałes kiedyś autem 30 km/h ? Nierealna sytuacja do wprowadzenia w żadnym mieście.Owszem jest to dobre na osiedlach między blokami czy domkami jednorodzinnymi ale nie w mieście a juz tym bardziej na głównych drogach.Czysta utopia.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

S11 2016/10/18 14:13 #168935

czyżby ? wiem że to może być zaskoczeniem, poruszanie się obiektu z prędkością 30km/h JEST możliwe fizycznie. Zostało to wielokroć empirycznie udowodnione i każdy może ten eksperyment powtórzyć osobiście

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

S11 2016/10/18 15:54 #168937

Zamknijmy od razu całe miasto dla samochodów i będzie spokój.

i to niby ja jestem nawiedzony? :)

A tak w ogóle to jechałes kiedyś autem 30 km/h ? Nierealna sytuacja do wprowadzenia w żadnym mieście.

Przygotuj się bo może to być dla Ciebie szok.

Można? Można... i to nawet w Bytomiu.
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

S11 2016/10/18 17:29 #168938

Brawo,tylko po co sie męczyć ? Zamknijmy od razu całe miasto dla samochodów i będzie spokój.A tak w ogóle to jechałes kiedyś autem 30 km/h ? Nierealna sytuacja do wprowadzenia w żadnym mieście.Owszem jest to dobre na osiedlach między blokami czy domkami jednorodzinnymi ale nie w mieście a juz tym bardziej na głównych drogach.Czysta utopia.


Dlatego trzeba te główne drogi wynieść poza centrum. Po to właśnie powstała obwodnica i po to ma być budowana Becetka. Kto to widział, żeby w gęsto zaludnionym terenie mieszkańcy nie byli w stanie przejść na drugą stronę ulicy, bo jakiś idiota w latach 70-tych puścił im przez środek dzielnicy drogę krajową?! Miasta są do mieszkania, a nie do przemykania przez nie samochodami. Ilu kierowców zatrzymuje się na Piłsudskiego? Jaki pożytek z samochodów mają przedsiębiorcy na Witczaka? W czym ułatwia życie mieszkańcom ul. Miarki intensywny ruch pod ich oknami? DK94 w centrum Bytomia powoduje, że rejony, przez które przebiega, stały się gettem. Dopóki ta droga nie zostanie wywalona na obrzeża miasta, to rewitalizacja Śródmieścia będzie mrzonką.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

S11 2016/10/18 17:35 #168939

Wiesz co to sarkazm? To była właśnie taka odpowiedz na tekst o 30 km/h.

A zastanawiałes sie dlaczego tam jest te ograniczenie ? Zauważyłes,że to jest tylko to miejsce a nie całe miasto?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

S11 2018/01/08 15:46 #176453

Jest decyzja gdzie zakończy bieg droga S11, było kilka wariantów, ostatecznie wybrano, że droga pobiegnie przez Tarnowskie Góry, potem pomiędzy Nakłem a Radzionkowem, dalej w rejonie przejazdu kolejowego w Radzionkowie, droga wpadnie do DW 911, następnie wzdłuż obwodnicy Piekar , do węzła A1 w Piekarach.

gwarek.com.pl/gwarek/artykul/wiemy-ktord...est-to-dobra-wiadomo

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

S11 2018/01/13 13:29 #176612

Przydałoby się też "przedłużenie" S11 - obwodnica Chorzowa i dalej do A4 w Katowicach. To jednak tylko pobożne życzenia. Pewnie realizacja tej S11 to też wiele, wiele lat (przebudowa węzła w Piekarach?). Dziwne jest, że nowe drogi buduje się w naszej aglomeracji tylko "poziomo" (nawet A1 - dzięki czemu ruch na niej raczej nieduży). Przykładem braku pomysłu, całościowego planu i współpracy w kwestiach drogowych jest bytomski i piekarski węzeł A1. Dlaczego nie zaplanowano jednego węzła połączonego z bytomską obwodnicą (razem z delikatną przebudową DW911 przy "Marcredo") ? Na mapach GDDKiA nie mieli naszej obwodnicy? Wracając do S11 to chyba dużo tańszy wariant to puszczenie tej drogi od razu do Pyrzowic, a z Piekar Śląskich (A4) budowa wspomnianej obwodnicy Chorzowa? Jest tylko pewnie problem z tym, że GDDKiA nie interesują "lokalne" drogi.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Re:S11 2018/01/13 13:52 #176615

DW911 będzie przebudowana na odcinku od A1 do miejsca gdzie połączy się z S11?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

S11 2018/02/06 07:12 #177153

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderatorzy: Ghost
Bytomski.pl - 2019 - Wszelkie Prawa Zastrzeżone