Widzisz jak manipulujesz? To napisz ile to Bytom na promocję wydał z dotacji?
Z jakiego tytułu oskarżasz mnie o manipulacje? Rozumiem, że jesteś pracownikiem Biura Promocji Bytomia, wiesz wszystko o działalności tej jednostki i dlatego uważasz, że piszę nieprawdę?
Bytom w ostatnich latach otrzymał ok. 3 mln zł na promocję terenów inwestycyjnych, ponadto otrzymał ponad 1 mln zł na promocję oferty kulturalnej. To są spore pieniądze. Wydane z różnym skutkiem, ale to jednak konkretna kasa.
Co stanie się z 500 000 złotych jakie miasto zaoszczędzi dzięki ewentualnej wygranej?
Czemu traktujesz to jako oszczędność? Te pieniądze najpewniej w ogóle nie zostaną miastu przekazane, tylko Milka po prostu zamówi kampanię o takiej wartości. Dlatego należy to traktować jako dodatek, który oczywiście bardzo może się miastu przydać.
Ta promocja nie jest inicjatywą miejską! Ta akcja nie powinna być celem samym w sobie na promocję miasta, a jej uzupełnieniem, tak jak w Ełku, Elblągu, Białymstoku.
Po pierwsze, dlaczego uważasz, że to nie jest inicjatywa miejska? To, że organizuje to Milka, nie znaczy, że miasto się nie angażuje. Wydział prasowy prosił lokalnych dziennikarzy o wsparcie, a ponadto opublikował w miejskim serwisie oraz w miesięczniku Rynek 7 teksty zachęcające do udziału w plebiscycie. To konkretne działania promocyjne.
Po drugie, na jakiej podstawie uważasz, że w Ełku, Elblągu i w Białymstoku ta akcja jest jedynie uzupełnieniem? Moim zdaniem nie masz zielonego pojęcia na temat działalności promocyjnej wymienionych miast, tylko po prostu opierasz się na tym, co Ci się wydaje. Ja natomiast nie zauważyłem, aby Ełk i Elbląg się jakoś skutecznie promowały. Jedynie Białystok pozytywnie się wyróżnia.
Przypomnę o akcji promocyjnej dla miast organizowaną przez HOUSE. ROCK DA HOUSE. Też możemy zrobić z tego cel sam w sobie i niczym więcej się nie zajmować.
Czy ty w ogóle wiesz co piszesz? Te dwie akcje są w ogóle nieporównywalne! Pozwolę sobie zacytować
stronę internetową Rock da house
:
Miasto, które zdobędzie najwyższą liczbę punktów, zostanie nagrodzone wyjątkową promocją:
40% rabat w salonach House!
Jakoś nie widzę tu korzyści promocyjnych dla miasta. House nie sfinansuje kampanii promocyjnej miasta jak Milka, tylko da rabat swoim klientom w najlepszych miastach. Nie zauważasz różnicy?
Reszty nie chce mi się komentować, bo szkoda mi na to czasu.
Miasto, które ma tak mało kasy powinno wykorzystywać WSZYSTKIE formalne i nieformalne możliwości promocji. Akcja Milki jest idealną okazją ku temu, dlatego urzędników należy pochwalić za nieszablonowe myślenie, zamiast ganić za to, że się w ogóle zaangażowali.