eBOK BPK: woda pod kontrolą

Kontrola nad zużyciem wody i wydatkami oraz ochrona środowiska – to podstawowe zalety elektronicznego Biura Obsługi Klienta, które uruchomiło Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, to miejsce, w którym każdy od ręki ma dostęp do swoich danych i rozliczeń - szybko, wygodnie i bezpiecznie, na ekranie swojego komputera lub smartfona. Niedawno, do grona nowoczesnych firm, które udostępniają swoim Klientom takie narzędzie dołączyło Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne.

Dla kogo eBOK BPK

Z systemu eBOK BPK mogą skorzystać wszyscy Klienci Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego, którzy posiadają umowę na zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków – tłumaczy Magdalena Szeliga, kierownik Działu Sprzedaży

Jak zacząć korzystać z elektronicznego Biura Obsługi Klienta?

Wystarczy wejść na stronę ebok.bpk.pl i zarejestrować się, aby już wkrótce w dowolnej chwili cieszyć się możliwością sprawdzenia stanu należności, podglądać wystawione faktury czy podawać stan licznika.

Ekologicznie i oszczędnie

– Z kontem eBOK BPK poprzez stały wgląd do odczytów wodomierza i wystawionych faktur zyskują Państwo kontrolę nad zużyciem wody i wydatkami, a e-faktura to przede wszystkim wygoda i duża ulga dla środowiska – wylicza zalety korzystania z systemu Magdalena Szeliga. – E-faktura jest zawsze dostępna na Państwa koncie eBOK co oznacza, że w każdym miejscu z dostępem do internetu mają Państwo wgląd do dokumentów – dodaje.

Czym jest e-faktura?

E-faktura BPK jest bezpłatną usługą polegającą na zastąpieniu tradycyjnej papierowej faktury za dostawę wody i odprowadzanie ścieków fakturą elektroniczną. Zawiera takie same dane jak faktura papierowa i posiada tę samą wartość pod względem skutków prawnych. Oznacza to, że jest dokumentem akceptowanym przez urzędy skarbowe. Jest zabezpieczona podpisem elektronicznym co gwarantuje autentyczność jej treści i pochodzenia – dodaje Magdalena Szeliga.

Subskrybuj bytomski.pl

google news icon