Bytomska pasmanteria... ubrała McDonald's w Ustroniu

Dla fanów najpopularniejszego baru szybkiej obsługi w Polsce, końcówka listopada oznacza tylko jedno - powrót owianej sławą Kanapki Drwala. Premierze ulubionego hamburgera w kilku wariantach smakowych, niezmiennie towarzyszy także spot reklamowy. W tym roku, w Zróbmy razem najprzytulniejszą zimę ever, pojawia się także... niemały, bytomski akcent!

Drwal zawitał w polskich restauracjach 23 listopada. Na miejscu, na wynos, czy w dostawie do domu - kultowej kanapki, tradycyjnie spróbować musi każdy miłośnik fast food'u. Tym, którym zabrakło czasu, albo i samego przysmaku (kolejki na McDrive mówią same za siebie), pozostaje rozgrzanie kubków smakowych w nieco inny sposób. Głód podsycić może oficjalna reklama opublikowana przez McDonald's Polska.

Lepsza strona zimy

Tym razem, bohaterem spotu została restauracja z Ustronia, usytuowana przy ul. Wiejskiej 1. Do końca tygodnia (27 listopada), najgorętszy McDonald's ubrany będzie w... wełniany sweter. I to nie byle jaki. Designerskie wdzianko powstało z ogromnych wełnianych warkoczy. Do współpracy kilka miesięcy temu zaproszona została firma MM Handmade z Bytomia. Wspólnie z ekipą ze scenografowie.pl udało się stworzyć prawdopodobnie największe na świecie ubranie dla restauracji. Oprócz kolorowego sweterka, na potrzeby spotu powstały także ogromne włóczki, które także można zobaczyć przy ul. Wiejskiej.

- Naszym zadaniem było stworzenie swetra i 2-, a nawet 3-metrowych włóczek, które staczają się ze stoków górskich w Ustroniu. Myślę, że to absolutny rekord i nigdy wcześniej, nikt nie stworzył projektu na taką skalę. Ogromne warkocze i pozostałe komponenty, powstały w naszej pracowni w Bytomiu, a także w drugim oddziale w Gliwicach. Zaangażowaliśmy naprawdę duży zespół, a sama produkcja trwała kilkanaście tygodni. Pracowaliśmy przez wiele godzin dziennie, żeby to zrobić, za co serdecznie wszystkim dziękuję - przyznaje Miłosz Małota, właściciel MM Handmade.

W ramach kampanii Lepsza strona zimy, wygląd zmieniło także wnętrze restauracji. Ciepły anturaż, z wełną w roli głównej zachęca do wizyty w McDonald's. W takiej wersji, Kanapką Drwala, wraz z innymi przysmakami z menu, można delektować się do najbliższej niedzieli. Później nastąpi... rozebranie lokalu.

Doceniony potencjał

Firma MM Handmade rozpoczęła lokalną działalność na kilka dni przed wybuchem pandemii, w marcu 2020 roku. W najtrudniejszym okresie, przedsiębiorstwo skupiało się głównie na szyciu i darmowej dystrybucji maseczek potrzebującym mieszkańcom, oraz pobliskim szpitalom. W tej chwili firma produkuje m.in. wysokiej jakości tkaniny, a także warkocze do łóżeczek dziecięcych, hamaki oraz leżaki.

Zostaliśmy, że tak powiem odnalezieni i zaproszeni do współpracy w tak wielkim projekcie z McDonald'sem. Po pandemii to dobro do nas po prostu wróciło. - dodaje Miłosz Małota, właściciel MM Handmade.

Subskrybuj bytomski.pl

google news icon