Internetowa Obsługa Kontrahenta (w skrócie IOK) bytomskiego ZBM-TBS to nowoczesna i kompleksowa platforma do wymiany informacji między zarządcą a jego kontrahentami – zarówno najemcami, właścicielami, jak i dostawcami usług.
Aplikacja umożliwia szybką i wygodną komunikację z mieszkańcami, którzy cenią sobie mobilność oraz oczekują dostępu do informacji w dowolnym miejscu przez całą dobę.
Mieszkańcy mogą łatwo i szybko m.in.:
- sprawdzić swoje saldo,
- uregulować zaległości,
- zgłosić awarię.
Funkcja powiadomień poinformuje o takich zdarzeniach jak np. brak wpłaty czy też konieczność oddania głosu na uchwałę we wspólnocie mieszkaniowej.
Usługa dostępna jest na stronie www.zbm-tbs.pl.
Główne funkcje serwisu IOK:
- Serwis jest dostępny jako progresywna aplikacja internetowa, której interfejs i funkcjonalność dostosowuje się do rodzaju urządzenia, na którym jest uruchamiany – smartfonu, tabletu, komputera.
- Powiadomienia przesyłane bezpośrednio na urządzenia mobilne lub do przeglądarki. Rodzaje wysyłanych powiadomień (np. brak wpłaty, konieczność głosowania na uchwałę).
- Czytelna informacja dla mieszkańca o zadaniach koniecznych do wykonania (np. podanie stanu licznika, akceptacja faktury przez członka zarządu wspólnoty mieszkaniowej).
- Kontakt z zarządcą bez pośrednio z konta IOK.
- Możliwość zgłoszenia awarii w lokalu lub budynku wraz ze śledzeniem stanu realizacji zgłoszenia.
- Bieżący stan finansowy prezentowany na stronie głównej aplikacji w postaci jasnej i czytelnej informacji.
- Możliwość dokonania płatności internetowej bezpośrednio z aplikacji.
- Zaawansowane funkcjonalności dla wspólnot mieszkaniowych, takie jak głosowania na uchwały, tworzenie ogłoszeń przez członków zarządu wspólnoty.

Może Cię zainteresować:
Koniec prac przy ul. Tysiąclecia w Bytomiu. Inwestycja kosztowała ponad 4,2 mln zł

Może Cię zainteresować: