BRAVO w Polsce
Pierwszy numer polskiej edycji BRAVO ukazał się w październiku 1991. Wcześniej, gazeta w wydaniu niemieckim, docierała do kraju nieoficjalnymi kanałami. Przez lata, tytuł cieszył się niesłabnącą popularnością wśród młodzieży. W czasach przedinternatowych, to właśnie BRAVO gwarantowało newsy ze świata popkultury. W gazecie były także fotostory, horoskopy, quizy, listy do redakcji czy uwielbiane przez wszystkich plakaty. I tak przez lata, aż do 27 grudnia 2017, gdy z powodu spadającej sprzedaży - zdecydowano o wydaniu ostatniego numeru.
Wielki powrót
W ramach ikonicznej kampanii McDonald’s Polska, dokładnie od 26 września 2025, w wybranych barach szybkiej obsługi, do konkretnych zamówień dodawane jest właśnie BRAVO! Najnowsze wydanie zawiera teksty z numerów archiwalnych i trochę nowości. Jest nostalgiczna stylistyka, która dała się nieco poznać już podczas (również wrześniowego) powrotu smaków sprzed lat. To tzw. ikony lat dwutysięcznych. Chodzi o kanapki BigTasty Bacon, Filet-o-fish, McBites, sos musztarodowy i serowy, a także Lodowe Marzenie.
Bytomski akcent
W najnowszym BRAVO wydanym przez McDonald’s Polska jest także pewien bytomski akcent. Chodzi o pochodzącą z Bytomia Gosię Andrzejewicz, która ozdobiła jedną ze stron jako gwiazda telewizji i królowa sceny. Wokalistka, na łamach gazety, wspomina, jak po koncertach dostawała właśnie plakaty z BRAVO do podpisu. Przyznała także, że do matury mieszkała w Bytomiu (jest absolwentką IV Liceum Ogólnokształcącego im. B. Chrobrego) i dobrze pamięta, gdy w mieście pojawił się pierwszy McDonald’s. Jako anonimowa nastolatka, często chodziła tam ze swoimi koleżankami.

Może Cię zainteresować:
Zakończono kompleksowy remont kolejnej kamienicy w Śródmieściu Bytomia

Może Cię zainteresować:
Oskar Piec z Bytomia tworzy calligraffiti

Może Cię zainteresować: